Продавець Інтернет магазин "Nika Star" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2466 відгуків
+380 (98) 166-27-81
вул. Рибалка, 40; індекс 61099, Харків, Україна
Інтернет магазин "Nika Star"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний товар або інший товар з відшкодуванням цінової різниці або повернути гроші. Обмін товару виробляється протягом 14 днів із моменту покупки. Переконайтеся, що товар не був у використанні, збережені його упаковка, товарний вигляд, споживчі властивості, маркування, фабричні ярлики та документи, а також товарний чек або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару. Під час приміряння будьте уважні – не залишайте сліди косметики, помади, тонального крему та інших барвників. Будь ласка, перевіряйте комплектацію та відсутність дефектів при його отриманні, забираючи товар з відділення служби доставки, Ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару. У разі повернення товару належної якості витрати на доставку товару та відправлення назад продавцю оплачуються покупцем. Умови повернення товарів неналежної якості Під товаром неналежної якості мають на увазі товар, який є несправним, має заводські дефекти або не доукомплектований. Якщо у Вас виникли підозри, що товар не працює належним чином, несправний або має заводські дефекти, будь ласка, виконайте такі дії: - зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, інформація вказана в розділі контакти. - напишіть нам листа на електронну пошту на тему «Повернення товару» і постарайтеся максимально докладно описати проблему. Після отримання листа наш сервіс-менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей та допомоги у вирішенні цієї проблеми. Витрати, пов'язані з доставкою чи пересиланням товарів неналежної якості, виконує продавець. ПОВЕРНЕННЯ ГРІШНИХ ЗАСОБІВ Після отримання нами товару та при повній його відповідності до вимог, описаних вище, вам будуть повернуті гроші. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" повернення грошей провадиться в строк до 7 днів з моменту отримання поверненого товару. Повернення коштів здійснюється тим самим способом і тій самій особі, якою було сплачено замовлення. Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі оплати товару банківська картка залежить від політики банку-емітента картки.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner